en dag i vällingy!

hej o hå sorry att jag inte gjort några uppdateringar på länge men jag har helt enkelt inte hunnit! i går kom jag till härliga stockholm o då åkte vi direkt in till stureplan o kollade lite i affärer o såklart det stora utomhus diskoteket som dem hade satt upp inför firandet för 080808 "GRATTIS" alla 08tor! aja sedan gick vi till ett jette bra pasta ställe där jag beställde en scampi hur gott som hälst.. sen var det dags för fyvärkerierna det var jettecoolt dem hade jette stor o jette fina fyvärkerier dem hade tillochmed fyvärkerir som blev som jette stjärnor och så stod det 08 i luften snacka om coolt!! sen bär det av hemmåt o jag somnade nästan direkt. men idag har vi varit nere i vällinby lite o kollat i affärer gissa vad man gjorde mer då!!! jag tog facktist hål i öronen!! skit kull jag blev väldigt nöjd. det som var så konstigt var att närr pappa stod o betalade så började jag se dåligt o det slog lock för öronen så jag sa helt enkelt till anette (min halvmamma) att jag typ inte såg någonting, hon trodde såklart jag skoja när jag började backa lite bakåt som om jag var full typ men jag skojade inte utan då blev allt svart o jag föll handlöst ner på marken  inne i mitt huvud såg jag bara ett tåg som snurrade och hörde massor med hög musik efter en stund så hör jag någon säja ERICA!! hör du mig?? är du med ?? hoho?? jag öppnade mina ögon o jag satt plötsligt i en fotölj inne i hårsalongen och hade ont i rumpan och i huvudet! jag hade SVIMMAT o slagit i huvudet o rumpan i marken! uch den halvtimmen från att jag satt där i stolen med "hålpistolen"  vid mitt öra till att jag gick ut ur salongen var fruktansvärd. men så här efteråt så känner jag mig lite fånig att jag svimmade bara för att jag tog hål i öronen. men på shoppingrundan blev det bara ett par svarta jeans och bokstavspärlor som jag köpte i en pärlaffär i K:fem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0