MYCKET...

hej o hå nu har jag inte blogga mkt eftersom jag inte haft tillgång till internet på länge som sagt var jag i stockholm i helgen o i måndags så åkte jag till lisebärg!! med mormor, morfar, mamma, johan o clara :)jette kul gick gasten jag o mormor håll på po skratta ihjäl oss haha o mamma pissa nästan på sig av rädsla X) sedan på tisdagen var det uppp tidigt då skulle jag i väg till bästisen med bilen hämta upp henne hennes mamma o lillebror. så vi kunde åka till tåget, tåget tog oss till norrköping därefter åkte vi bil till ett flygmuseum (hennes lillebror älskar flygplan) där fick vi köra simulator jette kul o as häftigt, sen bär det av till sov stället o idag blev det KÅLMÅRDEN jette skojigt men nu är jag hemma o sitter i sängen o skriver ett jette tråkigt inlägg på min blogg för jag är så trött men nattinatti alla läsare


PUSS PÅ ER ALLA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0